מונולוגים_לגברים

אשמת הכוכבים (1)

קטגוריה: מונולוג לגברים
שמות הדמויות והשחקנים: הייזל גרייס לנקסטר, בת 16. היא המספרת של הרומן. היא קוראת לעצמה הייזל, אבל אוגאסטוס (ולפעמים גם אביה) קורא לה "הייזל גרייס". יש לה סרטן בלוטת התריס אשר אובחן לראשונה בהיותה בת 13. היא בת יחידה והיא חוששת ממה עלול לקרות למערכת היחסים של הוריה לאחר מותה. היא מקבלת תרופת "פלא" בשם 'פלנגמול' שיכולה להאריך את חייה לזמן לא מוגדר. במהלך הספר היא הופכת לבת זוגו של אוגאסטוס. יש לה כמה חברים, אך היא מעדיפה לבלות את זמנה בקריאת ספרים. הספר האהוב עליה הוא "מכאוב מלכותי" שנכתב על ידי פטר ואן האוטן.
אוגאסטוס ווטרס, בן 17. מחלתו בהפוגה. הוא אובחן עם סרטן עצמות בגיל צעיר ואיבד את רגלו בגלל המחלה. הוא אוהב משחקי וידאו ואת "קץ למרד 2: מחיר הדמדומים" במיוחד. בהתחלה, הוא סקרן לגבי הייזל בגלל הדמיון החיצוני בינה לבין חברתו לשעבר קרוליין. אוגאסטוס משתמש במשאלתו, שניתנה לו על ידי "משאלת לב", כדי לטוס לאמסטרדם יחד עם הייזל ואמה ולפגוש את מחבר הספר האהוב עליהם, פטר ואן האוטן. מתואר כגבוה, עם שיער חום, עיניים כחולות וחיוך עקום.
אייזק, חברו הטוב ביותר של אוגאסטוס. הוא חולה בסרטן נדיר בעיניים, ובסופו של דבר הוא מתעוור בעקבות ניתוח עקב המחלה. בתחילת הרומן, הוא יוצא עם מוניקה, אשר עוזבת אותו לקראת הניתוח שיגרום לעיוורונו. אוגאסטוס והייזל עוזרים לו להתגבר על הפרידה.
תקציר הסצינה: אייזק, נואם הספד לחברו הטוב ביותר אוגאסטוס, בעודו בחיים
במאי: ג'וש בון
תסריטאי: סקוט נאוסטאדטר, מייקל אייטץ' וובר
שנת יציאה: 2014
הערות: מתוך ויקיפדיה
הועלה למאגר על ידי: itays
סצינות נוספות מסרט זה: אשמת הכוכבים (2)


תלמידים ואורחים יקרים, הצפיה בטקסטים שבמאגר דורשת הרשמה.

אנא הקלידו את כתובת המייל שלכם והסיסמה כדי להכנס. אם לא נרשמתם עדיין, למה שלא תעשו את זה עכשיו? ההרשמה קצרה ומהירה, ואנחנו מתחייבים שלא למסור את כתובת האימייל שלכם ושאר פרטיכם לאף גורם חיצוני.

צרפו אותי לרשימת התפוצה
(כדי להתעדכן בסדנאות, אודישנים ואירועים)